Ork

Har varken haft tid eller ork till att uppdatera, så går det då man jobbar och är på språng :)

Jobbet gick hur bra som helst, hände lite roliga saker på natten så man hann som inte bli trött, att vi dessutom var 3 gjorde inte saken sämre. Ser till och med fram emot jobbet på fredag för då blir det jag och Hanna, kul att jobba med en 89a ;D

Idag har jag sovit, sen blev det en prommis då jag vaknade och sen for jag och hängde med Sanna, vi gjorde inte så mycket, hade tänkt fara och fiska men det var ingen mer som kunde följa så vi såg drömkåken och surrade, kollade på lite utlandsresor och drömde oss bort. Blir nog som så att vi åker i augusti, vet dock inte med vilka eller vart vi far men det löser sig :)

Då jag for hem for jag förbi Anna och sa hej, sen for vi förbi och sa hej till fyllona hos Martina och nu är jag hemma. Ska snart gå ut och lägga mig, blir en tidig morgon imorgon, Linnea skulle komma förbi med hund och barn innan hon skulle lämna in bilen och då hon far ska jag följa med och ta en prommis med henne och Sabina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0