I'd rather be with you

Igår gick det verkligen inte att somna, låg och hostade massor så till sist bäddade jag upp mig så jag nästan halvsatt i sängen och då somnade jag till sist, och idag märks det av för jag är trött.

Idag blir det iaf en sväng på stan, ska också invänta posten, väntar på mitt betyg från syon så jag kan skicka iväg det, de ska ju vara inne innan den 21 så jag känner mig lite stressad. 
Sen hoppas jag även det jag beställt från ellos kommer, förutom nu klänningen som kommer i september, haha  :P Sen har jag även beställt två par skor, och förhoppningsvis kommer dom imorgon :)

Aja, nu ska jag äta frukost, dricka lite te för halsen och sen försöka göra nå vettigt, kanske starta en tvätt innan det bär av :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0