Helgen

I fredags var det då intro med min brukare, det gick bara fint. Sen då jag slutade cyklade jag förbi ams, fick mitt papper underskrivet, skrev ut mig för sommaren, for förbi försäkringskassan och postade pappret och sen cyklade jag vidare till Amanda. Där blev jag bjuden på lite champagne och vin, firade att hon har tagit studenten och sen cyklade jag hem. Blev middag på challenge med mamma och pappa, sen blev det jobb hela natten.

På lördag då jag vaknade gjorde jag mig klar och sen for jag och min brukare på sommar-fest i luleå, blev bjudna på mat och dom hade ett band som spelade. Kom hem kring 10, då snabb böt jag om i bilen och körde till skell där det väntade en grogg på mig. Blev lite alkohol och sånt, utgång på statt och sen blev det sömn.

Idag mötte jag upp pappa i skell, vi böt bil, ska ha hans bil i veckan, och blir väl så nästa vecka också, är skönt att man kan ha den då han jobbar i skell :D

I veckan är jag ledig så det blir väl att försöka hitta på saker medans jag har tid ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0