Hard work

Känns nästan som att natten snart är slut även fast det är 3½ timme kvar, men man ska väl tänka positivt :P Ska snart gå och se våra värsta år på tvn, tänkte passa på medans det finns något vettigt att se, sen börjar det väl massa skräp igen så då kanske jag kommer tillbaka :P

Då jag kommer hem ska jag iaf sooova, till 2 ungefär, då ska jag möta upp Anna och kanske Pilla för en sväng på systemet, måste väl ladda upp för helgen ;P Sen blir det nog kanske att ta sig en liten vila igen så man orkar med natten efter. Var ju tänkt att jag skulle vara ledig så jag skulle vara pigg och fräsch på fredag men eftersom Susanne L umgås med bruden så är det ju ändå bättre att jag tar hennes natt ;P

Aja, hejs svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0