Casio

Som det var skönt med massagen imorse, hon är riktigt duktig!

Efter massagen for jag förbi på coop och inhandlade lite mat till helgen, blir att grilla fläskfile :) Sen kring halv 3 tog jag och Anna en promenad och vi svängde in på expert och jag hittade en kamera jag ville ha men sen då vi gått klart for vi förbi på elgiganten där dom också hade den men den var billigare där så jag slog till :) Nu är det bara att hoppas den funkar bra men det tror jag :)



Nu hade jag tänkt vila 2 timmar sen blir det att fara och jobba, blir även jobb imorgon, skönt med obn, och skönt att få den då jag böt bort min lördag. Sen då jag vaknar på fredag, kring 11, är det bara att göra sig klar och fara på bröllop, ska vara där kring halv 1 :) Hoppas jag inte är helt död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0