Attans

Det slutade ju regna igår då jag gick ut och la mig, men jag somnade ändå ;P

Idag skulle jag ta prommis med Linnea, Herman och Doris, men efter ett tag fick hon ett samtal för hon hade glömt bort att hon skulle vara valp-vakt, så den blev inte så lång, men som hon sa, bättre en kort än ingen alls!

Sen blev det lite vila och lite smått och gott. Mötte upp Anna i stan då hon slutade, vi var på sys och sen for vi till långnäs och åt middag.

Efter det blev det in till stan igen, jag hämtade ut mina skor som har blivit lagade och nu är jag hemma. Ska packa ner det jag ska ha med mig till jobbet nu och sen ska jag bege mig till Anna, vi ska ta en prommis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0