Veckan

I måndags bar det av till skell, på kvällen blev det att fara till Jens stuga, spla pingis, kort, kubb och bada jacuzzi, blev en relativt tidig kväll och det var skönt med tanke på hur lite jag sovit den dagen.

På tisdag blev det att sola och ta det lugnt, planerade lite inför ondagen och sen for vi till stackgrönnan, gick på loppis och åt riktigt krämiga räckmackor. Efter det begav vi oss till garaget där pojkarna drack lite öl men vi flickor höll oss nyktar och körde, spelade spel och hade det trevligt.

På onsdagen var det dåligt väder så det blev sovmorgon, sen åkte vi in till systemet och sen tillbaka till stugan för att ställa iordning bord och stolar för vi skulle ha surströmmingsfest men det blev räkor för min del :) Blev en liten fylla där, tror dom flesta fick i sig en hel del. Det kommer lite bilder från igår senare, kanske imorgon, måste ju även lägga upp bilderna från bland annat stadsfesten också som jag inte hunnit :P

Idag blev det bara lugnt, killarna började städa bort det mesta medans vi tjejer satt och drack cola, sen hjälpte vi till lite i slutet ;D Då allt såg någorlunda bra ut for vi och åt på max och sen begav jag mig hem.

Hann vila en timma innan jag sen for på jobbet och nu är jag här, ska snart gå och göra nån nytta sen ska jag påbörja boken :)



Det är jobbigt att ha borta sin telefon, även fast jag får använda min gamla telefon som jag tycker om mycket mer ;P Har tappat massa nummer så det har blivit lite problem :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emeli! Du har väl inte missat att det finns bilder på http://umc.panatet.se/? Har nyss lagt upp lite ifrån suringfesten ;)

2010-07-23 @ 14:14:31
Postat av: Emeli

Hej : ) Nej jag satt och kollade igenom alla igår på jobbet men då måste jag kolla in dom där också, hade tänkt lägga in mina också :)

2010-07-23 @ 18:19:41
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0