Underbart

Dagen har varit helt underbar och den kommer fortsätta i dom spåren. Då jag vaknade for jag till Ida och hängde i solen och poolen med hon och Joanna, hur skönt som helst! Sen for Ida och klippte sig idag och det blev skitsnyggt, sen hjälpte vi hon och färga håret och så.
Kring 3 for jag hem och du schade och så för klockan 4 skulle jag va hos frissan. Blev att klippa till håret lite, det var så långt så det var på tiden. Sen fo r jag till Anna där hon bjöd på gomiddag, blev fläskfile med potatissallad, vitlöksbröd och pepparsås, med vattenmelon till efterrätt.

Efter middagen tog jag en liten pn på soffan och nu har vi gjort oss klara för att fara och se Eclipse, är väldigt förväntansfull ;D Aja, nu ska vi snart börja bege oss, hejs svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0