Torsdag

Bloggen blir verkligen lidande av att jag är och ränner men ni överlever nog ändå ;D

I tisdags blev det iaf en sväng på stan med Pilla, vi gjorde bort lite ärenden sen mötte vi upp Anna och sa hej till hon som jobbade och sen blev det en sväng förbi ica. For hem, gjorde tacopaj, gjorde mig klar och sen tog jag mitt pick och pack och begav mig mot sydligare breddgrader, närmare bestämt skellefteå. Spenderade min tisdagskväll där och hela min onsdag och nu imorse kom jag hem för det blir att jobba inatt :)

Måste till ok senare idag och hämta ut mitt paket som jag beställt från hm, fick ett sms i tisdags om att jag kunde hämta ut det efter 5 men jag hade inte tid att vara hemma så länge så det fick vänta. Det ska faktiskt bli lite spännande att hämta ut det för jag har glömt bort var jag har beställt ;P Synd bara att jag inte kom ihåg det då jag var i bilen för jag orkar inte fara nu :P Får nog även hem en av klänningarna jag beställde från ellos idag också.

Aja, inatt blir det jobb, sen imorgon blir det väl att sova lite antar jag sen var det prat om stan eftersom dom har öppet till 12. Blir nog inte så mycket shopping eftersom det lär vara fullt med folk men de kan va kul att titta på alla :P Sen blir det marknaden på lördag och sen får vi väl se om de blir att stanna i piteå eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0