Torsdag

I tisdags då jag kom till skellefteå hann jag knappt innanför dörren så var det bara att vända igen, blev bjuden på middag hos Julia och Peter. Då vi ätit klart tog vi fiskegrejer med oss, mötte upp massa mer folk och for och fiskade. Jag metade och fick några fiskar, dock inga stora, men det fick ingen annan heller så, verkade mest bara finnas små :P

På onsdagen for vi och solade och badade på nått ställe som jag inte minns vad det hette, sen på kvällen blev det att dricka lite cider/öl. Blev att fara och sitta på uteserveringen på o'learys och bara ta det lugnt, riktigt mysigt :) 

Idag blev det att fara ut till skatan och sola lite där innan jag skulle bege mig hem, och nu är jag hemma igen. Har nyss ätit middag och nu ska jag vila en timma innan jag ska bege mig till jobbet, har 4 nätter nu och jag är inte alls värst sugen. Ska kolla sen om de blev nå bra bilder tagna igår, isåfall så ska jag väl lägga upp dom senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0