Tomt

Var inget paket från Ellos till mig idag, så det kommer nog imorgon istället :)

Kvällen har bestått av att jag for till Anna, vi mötte upp Pilla, Martina, Jessica och Natalie för en promenad men sen svängde dom av och jag och Anna fortsatte förbi psg områdena och så, en riktig långprommis blev det. Efter prommisen blev det en sväng förbi ica, jag köpte en dricka till jobbet och hon badskum, sen åt vi en glass i solskenet och sen for jag på jobbet där jag är nu, ska snart gå och göra något vettigt igen :)

Har iaf bokat biljetter till Eclipse på tisdag för mig och Anna, dom andra skulle se den i helgen men vi hade inte tid då så vi tar det på tisdag istället. Sen imorgon ska jag och låna twilight böckerna av Sanna, tänkte passa på och läsa dom nu under nätterna jag jobbar, jag kände som att det var dags att ta tag i dom nu :)

Aja, dags att gå, hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0