Söndag

Nu har helgen passerat och jag har haft fullt upp sen sist jag skrev så det har inte blivit någon uppdatering, känns som att jag alltid är ute på språng. Varvar jobbet med att hinna träffa mina vänner i pite, hinna va i skell och hinna sova så jag orkar jobba igen.

I torsdags bar det iaf av till skell, blev en cider och nån grogg men det var väldigt lugnt, både för min del och för dom andras, låg i sängen innan 12 och det var ju bra med tanke på att jag skulle upp tidigt på fredagen.

Klockan 8 begav jag mig hemåt, for hem och hämtade upp lite lunch och sen begav jag mig till jobbet igen. Halv 3, då jag slutade, träffade jag Anna en snabbis sen for jag hem och packade och böt till pappas bil och sen begav jag mig till skell igen. Gjorde mig klar och sen började festen, hade riktigt trevligt. Det kommer några få bilder från i fredags lite senare :)

Igår blev det mest bara slöande tills det var dags för mig att bege mig mot piteå igen. Då jag kom hem fick jag agera chaffis åt mor och far, sen blev det att äta middag och sen vilade jag en timma innan jag for på jobbet.

Nu hade jag tänkt sova, ska följa Anna till boden kring 1 för vi ska se då hennes häst startar, sen blir det hem igen. Får se vad det blir innan jag ska tillbaka till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0