Helgen

I fredags blev det mest bara lugnt. Herman och Linnea kom på morgonen så jag tog ut Herman i vagnen en sväng innan jag gick och la mig. Somnade där kring halv 10 - 10  och sen väckte mamma mig kring halv 12 då hon var hem, så då tog jag mitt pick och pack och for till moster och morbror, låg där och solade tills Anna ringde kring 3, då for vi in till kyrkmarknaden en sväng och kikade lite :)

På kvällen umgicks jag också med Anna, vi tog en prommis och gjorde lite smått och gott sen avslutades kvällen kring 12-1 i hennes säng framför ett CSI avsnitt vi båda somnade till.

På lördagen då vi vaknade for jag hem och mötte upp mamma, vi for till marknade och köpte lite saker, fick bland annat ett armband av henne. Sen då vi var klara där for jag hem och packade och begav mig till skell. Då jag kom dit spelade dom brännboll för fullt och sen började festen, blev dock inte så sent för mig och då jag la mig i sängen hade jag feberfrossa så jag trodde inte alls jag skulle må bra idag då jag vaknade. Hade dock inge feber men hostan är lite värre än den varit, men jag har iaf inge ont i halsen, men däremot typ i hela kroppen :P
Den här natten har 4 timmar kvar och jag har en känsla av att dom inte alls kommer gå så fort, för det har inte dom andra timmarna gjort.

Aja, dags att gå och fortsätta jobba nu sen då jag slutar blir det att åka ut till havs och lägga sig i husvangen, sen ska jag väl försöka vila upp mig i veckan så jag blir frisk för på lördag börjar schemat på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0