Var

Vaknade för en halvtimme sen, och somnade kring 4 idag igen, varför får jag inte sova som jag brukar göra? Jag förstår att jag inte somnar för att jag ligger och hostar, men varför ska jag vakna 7 timmar senare, kan det inte gå 12 innan jag vaknar? ; )

Då jag vaknade upptäckte jag iaf att mitt öga hade varat igen pga förkylningen, de kan tydligen göra så då man är förkyld, men hur kul är de ? Ont gör det då iaf första gången man har tänkt öppna ögat och inser att det inte går :P Sen att man då har ännu mer ont i halsen gör väl inte saken bättre, men tror jag ska köpa nå halstabletter som Anna hade hemma, dom fungerade bra : )

Snart ska jag och Anna in till stan för en liten sväng, sen får vi se : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0