Torsdag

Jani, idag då mamma kom in och ifrågasatte om jag skulle med och träna eftersom klockan började gå mot halv så frågade jag om vädret, tyckte inte hon hade något riktigt bra svar, men hon sa iaf att det snöade mer än då hon la sig, men hon tillade att dom hade plogat alla gator. Jag hade tänkt skita i det för jag orkade inte köra men sen tänkte jag skam den som inte försöker så jag gick upp och tänkte att så svårt kan de ju inte vara, han som skottat våran gård borde varit här och skottat den, men ack så fel jag hade och då jag öppnade garageporten så var det iaf 3 dc snö där, så jag skottade bort kanten och insåg att jag aldrig skulle ta mig ut, verkade till och med lite jobbigt för mammas bil och den stod inte i det djupa. Men jag kunde ju som inte ta sats och bara gasa ut med risk att fastna där, och då hade det även varit väldigt svårt att ta sig in efter. 
Men förhoppningsvis kommer han och skottar snart så jag kan träna halv 12 : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0