Söndag

Än en gång har man kommit sig hem efter en helt galen, härligt, underbar helg i skellefteå. I fredags tog jag, Anna och Pilla bilen till skellefteå, gick lite på stan sen blev det middag på Kriti, gooo mat! Sen for vi vidare till skotertävligen där vi mötte upp Hanna, stod och frös lite sen blev vi less så vi tog vårat pick och pack och begav oss till Mange, gjorde oss klara medans vi inväntade att han och några till skulle komma. Vi startade festen ganska sent, kanske kring halv 10, men vi blev då gode kanon allihopa, och kul hade vi. Blev utgång först på Kalles och sen på Olles innan det blev hemgång, kanske kring 3.

På lördagen vaknade jag upp, vi for in till stan ett tag, vi var inte alls sugna på att fara hem så det blev en sväng på sys sen så drog vi igång festen igen, dock visste vi ingen fest eller något men eftersom alla är så snälla där så lånade Mange ut sin lägenhet till oss medans han själv for på förlovningsfest. Lite mysko att sitta hemma hos någon man inte ens kännt ett dygn och han är inte hemma, men man kände sig ändå som hemma där :P

Kring 11 kom han iaf hem och hämtade upp oss och vi for till statt, blev dock en städad kväll där. Då vi var less så hämtade vi ut våra jackor och gick till Annas kusin, drack en grogg och sen skulle vi gå och äta, men kvällen slutade utan mat. Blev istället som så att vi fixade skjuts och sen blev det att sova.

Idag vaknade man upp pigg och inte alls bakis, hade lätt kunnat stanna längre, men man får väl se när det bär av nästa gång, om det blir någon mer gång, men eftersom jag fick med mig Manges skor hem så kanske vi måste återvända någon gång :)

Nu ska jag bege mig till Amanda, var ett tag sen jag träffade henne ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0