Skor

Blev som så att jag, Anna och Öhman for till nodo ikväll, sen efter ett tag kom även Rebbi och Chrille dit och gjorde oss sällskap, det blev lite fika, skip-bo och surr, sen då dom stängde så for vi hem.

Nu ligger jag i sängen, ska läsa igenom mitt plugg och sen blir det nog att sova. Imorgon blir det först träning sen massage och sen blir det skoterkörning med Anna.

Idag lyxade jag till det och köpte ett par skor, firade mitt vg i psykologi, att alt. med. blir klar på torsdag och sen så firade jag ju även att jag har vela ha dom länge och nu var dom på rea, så snart är dom i mina ägor :D


Sådär ser dom ut, dom kommer från have2have, en superbra skor sida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0