Kvällen

Pluggningen gick väldigt segt, satt och såg massa tv så jag gjorde ungefär en fråga i halvtimmen men efter ett tag tog jag mig igenom dom också :)

Ikväll har jag varit glad, hört några roliga saker, bland annat så pratade jag med Therese och deras mini-Andreas borde komma inom en vecka, så nu längtar jag tills dom kommer upp till pite så man får se lillkillen : )

Sen så har jag fått en rolig nyhet, så nu längtar jag väldigt mycket till sommaren, men eftersom det inte är min nyhet så tänker jag inte berätta den här, väntar tills det blir lite mer officiellt innan jag säger något : )

Sen så är det ju fredag nu, så jag borde sova snart så jag kan vakna upp, göra mig klar så vi sen kan bege oss till skellefteå där det är skotertävling och sen blir det en fest med Hanna, ska bli skitskoj ! : )

Men nu går jag från datorn så jag någon gång får sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0