Kvällen

Jag och Anna for till Jossan, vi har sett vänner, so you think you can dance och surrat om allt mellan himmel och jord. Kom nyss hem och nu hade jag tänkt sova så jag orkar upp till spinningen imorgon, känns som att det kommer bli ett jobbigt pass då man inte tränat på ca 3 veckor och halsen är inte i topp skick, menmen, bara att göra det man orkar och sen ta det lugnt.
Blir även en prommis med Anna och hundarna imorgon sen ska jag vara hundvakt då hon är hos frissan och då hade jag tänkt hälsa på min moster eftersom hon älskar dvärgspetsar, hon blir nog glad då jag dyker upp :)

Men sängen nu, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan säga sen. Orkar inte skriva det:)

2010-01-13 @ 23:51:52
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0