Jörn

Som jag skrev i torsdags så har jag spenderat helgen i jörn.

I fredags då jag vaknade gick jag upp, skottade av släpet, inväntade Anna och vi for och gjorde lite ärenden i stan. Då vi kom hem till mig hade pappa redan hämtat skotern och jag och Anna for in till stan, mötte upp hennes föräldrar på sunes där det blev middag. Då middagen var klar for jag hem, hämtade skotern, tankade och sen hämtade jag upp Anna, lastade hennes skoter och sen begav vi oss mot jörn.

Kom fram kring 8, då tog vi bilen in till stan där Chrille skulle fixa lite och vi tjejer var och gled omkring, sen blev det hem, surra och det slutade med att jag och Anna somnade där kring 4, vi var nog lite övertrötta och låg och skrattade massor :P

På lördag gick vi upp 9 och sen blev det skoter, var riktigt kul att ta premiär turen. Jag och Anna lyckades ju till och med lasta av själv, vi stod och slet av dom för vi visste inte om att det var tipp på släpet, för jag hade sagt att det inte var :P haha, sen att vi fick igång skotrarna efter bara 3 drag gjorde inte saken sämre, vi var som nöjda med oss efter det ;P

Vi var ute och körde ett tag, kom hem kring 2 då tog vi det lugnt sen blev det middag, tacos, och efter det blev det bastu och sen började festen. Vi 4 började i jörn, sen kom Fredde och sen kom Jesper, vi fortsatte dricka och sen blev det som så att vi for in till stan och gick på Kalles, världens bästa ställe om ni frågar mig, skit mysigt, trubadurer och bara bra musik, vad mer kan man begära? : )

Vi kom hem kring halv 2, då hade vi fått påökning för Nicke följde, vi körde en liten efterfest, jag och Anna tog en prommis runt kvarteret och jag drog världens bejl, måste ha sett kul ut :P  Sen blev det att sova, och idag gick vi upp kring 12.

Vi tog det lugnt, somnade om i soffan där kring halv 3 och sov till halv 4 sen gick vi ut och skulle lasta, då upptäckte vi att vi hade tipp så det gick ju lätt :P Vi började fara tjugo över 4, släppte av Anna hemma hos sig och sen for jag hem. 

Nu har man ny ätit och tar det bara lugnt, blir nog en film med Anna ikväll.

Lite bilder från helgen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0