Hemavan

Okej, blev inte riktigt att uppdatera igår, jag och Amanda tog något glas vin och for på Challenge istället : )

På onsdagen påbörjade vi våran resa, klockan 9 lämnade vi Annas gård och 5 timmar senare var vi framme efter några stopp på vägen. Vi checkade in i bävern och gjorde oss klara innan vi gick över till renen och hängde med Malin och hennes vänner, som vi förövrigt spenderade hela helgen med. De blev lite fest och så, väldigt trevligt.

På torsdagen, nyårsafton, så blev det middag med allihopa, fläskfile och potatisgratäng, väldigt gott och sen efter det så började festen igen. Den kvällen var helt galen, väldigt grisig och det slutade med att vi levde om för mycket så till sist gick vi och la oss, men då var klockan kanske 5 så de var kanske lika bra, vem vet vart det hade slutat annars :P

På fredagen kände inte alla tagget men där kring 11 tog jag mig ett glas vin och Anna och Amanda tog varsin cider, vi drack och sen gick vi till stockis där det blev ännu mer dricka. Det blev en tripp till badhuset för ett kvällsdopp och sen höll vi igång till 6, men somnade inte förens kring 7.

På lördagen var det tänkt att vi skulle åka kring 9 men det blev lite ändrade planer och vi gick inte upp förens 1. Vi städade och sen begav vi oss, så vi for ändå 2 från Hemavan. Blev ett stopp i arvidsjaur för att äta, vi träffade även Ida och några där : )

Kom hem kring 7 och det var tänkt att jag skulle ta det lugnt men både jag och Amanda var sugen på vin så jag drog till henne, vi gjorde oss klara, drack lite vin och sen skjutsade Anna och Pilla oss till Challenge där det blev en trevlig kväll. Somnade kring 4 och idag har jag varit lite sliten, men de kanske inte är så konstigt efter 4 dagars festande.

Nu kommer det förmodligen bli väldigt lugnt i några veckor : )






Resten av bilderna finns på facebook ;D

Kommentarer
Postat av: Sambota

Dom som inte har Facebook då, vart ska dom kolla? ;)

2010-01-05 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0