Gårdagen

Jag for ju då som sagt till Anna igår där hon och Pilla väntade, vi lagade go middag och sen fixa vi lite och kring 7 halv 8 begav vi oss på en liten roadtrip. Det blev som det blev men värt det i slutändan, men de var nära att vi for hem och sket i allt där ett tag ; ) haha!

Jag och Anna kom hem till henne kring halv 5 efter vi släppt av Pilla i öjebyn, vi la oss och såg lite skoterfilm och surrade innan vi tillsist somnade. Var väldigt sliten då, blev ju ändå att vara vaken i 26 timmar och det är fan inte likt mig! 

Vaknade 12 idag av Anna, hade inte hon väckt mig hade jag förmodligen sovit än. Vi åt lite varmkorv och nu är jag hemma, funderar på att vila ett tag så man orkar med kvällen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0