Förkyld

Då jag vaknade imorse var jag lagomt förkyld, näsan var igen täppt och jag kunde inte andas, fick ligga på rygg bara så att allt i näsan inte skulle rinna ut då jag varken kunde snyta mig eller dra in de, (tänkte att ni ville veta) Sen så kläckte pappa ur sig för ett tag sen att han drog ner värmen på mitt element nu då vi var borta, tack för den du! Inte så konstigt att jag fryst hela natten och att jag vaknar förkyld, men jag har iaf dragit upp värmen igen så inatt blir de mys :D

Imorgon ska jag försöka få med mig mamma till stan, skulle behöva kolla på nya skoterskor eftersom jag har haft mina snowboardskor nu väldigt länge och dom är inte så värst varma. Hon sa kanske så vi får se, dock vet jag inte vart man ska hitta sig nå skor i pite längre sen lindbloms försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0