Det är att leka med eld

Kunde inte somna igår natt och det slutade med att jag fortsatte läsa min bok så jag låg där och snyftade i min ensamhet, sorglig bok de där, och sen slutade det med att jag somnade 5, fy fan. Vaknade kring kvart över 10 och hörde att pappa pratade i telefonen med mamma och han stod och sa att värmepumpen hade gett upp och att värmen hade slutat funka och allt vatten hade fryst och sådär, jag fick lite lätt panik för jag trodde det var hos oss men då gick jag upp och det visade sig att det var -8 i grannes hus eftersom den värmepumpen strejkat och inga element var på det minsta.

Ingen bor ju där för tillfället så ni nu inte tror att det är någon som sitter i den kylan, men ändå inte kul :P

Kan inte den här förkylningen släppa? Orkar inte sitta och snora och hosta, särskilt inte om jag ska på bio ikväll, kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0