Dåligt

Bra att veta att ni tycker dom är snygga ! : ) 

Samanta: Dom som inte har facebook får bara kolla på det jag lägger upp här ;)

Har varit på varenda affär i piteå som har öppet och som kan sälja skoterskor men det ser inte ljust ut, fanns bara ett par svarta 37or i en affär men dom var ju såklart för små, hade nog tagit dom även fast det var fel färg om det var i rätt storlek, så på torsdag lär jag stå utanför sista affären och rycka i dörrarna då dom öppnar ;)
Ska även ringa till en butik i storuman som verkar ha dom inne för isåfall bor pappas jobbarkompis där och då får han hämta ut dom, men dom verkar inte vela prata med mig idag för jag stog först i telefonkö i 8 min sen stängde dom av telefonerna så jag får nog ringa imorgon :P Annars får jag lägga allt mitt hopp i Fias händer och hålla tummarna att hon kan fixa det!

Efter jag och mamma varit klart på alla skoaffärer så gjorde vi lite andra ärenden, fick mig bland annat benvärmare och en kofta, sen tyckte jag hon viskade att jag skulle få skorna också, tur jag har mina snälla föräldrar : ) Vad skulle jag annars gjort, gått omkring naken ? Ungefär något sånt! <3<3


Nu ska jag ta mitt pick och pack och fara till Anna. Jag hon och Pilla ska laga middag där ikväll och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, vi har några planer men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0