Adjö

Anna kom, vi satt här ett tag och sen for vi till Pilla, har som vanligt suttit och surrat och bara tagit det allmänt lugnt. Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag i sängen, hade tänkt sova snart :)

Måste dock berätta två saker, för det första så köpte jag en tidning igår, tänkte läsa lite i den igår på kvällen innan jag skulle sova och då jag tar upp den och börjar granska framsidan upptäckte jag att det var samma som Amanda köpte då vi for till hemavan så den hade jag ju redan läst, blev lite deppad där :P
Sen så hittade jag en väldigt mysig tröja i tvättstugan idag som var pappas, men den snodde jag, hoppas han inte märker något ;) Måste nog be han köpa en till, den var mysig ikväll men kommer nog vara ännu mysigare då man kör skoter, helt perfekt ;)

Imorgon blir det att för det första skotta fram släpet, eller iaf skotta bort all snö som ligger på det, sen ska jag och Anna förbi ica en sväng, jag och pappa ska och hämta skotern, måste till Anna och lasta hennes och sen beger vi oss till Jörn för en mysig helg där : )

Men nu blir det att sova, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0