2 x oth

Igår frågade Susanne om jag hade sett det nya oth avsnittet och då insåg jag att jag inte ens visste om att det hade börjat om men jag hade inte tid att se då, men nu på morgonen har jag sett dom två nya som jag missat, hunnit gråta en skvätt till dom ;) 

Efter dom var klara satt jag mig och pluggade lite men jag orkade inte skriva ner alla svar på pappret eftersom det ändå ska in i datorn så jag kollade mest upp vart alla svar fanns i boken så det blir lättare ikväll : )

Får se vad jag ska göra nu, tar mig inte ut med bilen så det blir att stanna inne, skulle behöva städa men det orkar jag verkligen inte! Men någonting blir det väl iaf i väntan på att Anna ska komma och äta middag kring 3 innan hon ska och jobba. Jag lovade att bjuda på middag, min mamma kommer ändå hem sent och det är tråkigt att äta själv.

Sitter och taggar upp till imorgon med denna, som förmodligen kommer följa med oss i bilen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0