Valentines Day

Hann bli klar innan hon kom, hann till och med gå ut och låsa innan hon var här, inte illa :D Vi begav oss mot lule, åt på allstar, såg lite os och bara mös på där innan vi begav oss till bion. Däremot åt vi nog lite väl mycket mat för vi orkade inge godis, och är det någonting Linnea lärt mig så är det att man alltid orkar godis, men ikväll gick det faktiskt inte. Filmen var riktigt bra och mysig, vi var bara 7 pers i biosalongen och det gjorde inte mig någonting :)

Då vi kom hem till pite följde Amanda mig in ett tag, hon väntade på Björn och jag bar in massa ved inför natten och morgondagen, sen for hon och jag fortsatte se curlingen, tyvärr så går det inte så bra för Sverige som ligger under med 6-2 så jag ska nog stänga tvn och sova.

Sen till något äckligt och ointressant, idag stod jag och kollade på min tungpiercing, har funderat på att stoppa in en kortare stav så jag skulle kika lite på hur lång den egentligen är, men då upptäckte jag att det har blivit något beläggning på kulan där staven skruvas fast som var hård, gick inte bara att pilla bort det lite lätt, stod med en kniv och försökte få bort det mesta. För det hör till saken att då jag såg det tänkte jag att jag tar bort den och kokar den så den blir ren men den går inte att få bort, det sitter stenhårt, och jag tror det är beläggningens fel. 
En tanke som slog mig var dock att ta en tång som dom har då dom skruvar fast kulan, men en annan tanke som slog mig lika fort var att våra tångar var nog inte lika rena ;) Så får jag inte upp den så far jag nog in och ber hon skruva lös den, måste ju gå lättare för henne.

Aja, som sagt, lite ointressant för er att läsa men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, är ju en dag då också, förhoppningsvis en solig dag med perfekt temperatur för skoter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0