Torsdag

Jag läste aldrig igenom geografin, jag sket i den och sov direkt, men jag skulle behöva göra ett ryck och plugga in allt så jag kan de på måndag.

Hur som helst, idag vaknade jag upp förkyld och jävlig, täpp och ont i kroppen, men skam den som ger sig, jag gick upp och for och tränade ändå, även fast det inte är så bra att träna då man är så förkyld, men jag tog det faktiskt lugnt på träningen :)
Efter träningen for jag hem, åt frukost, duschade och gjorde mig klar för skolan, körde fast lite i matten igår då det bara var massa text så idag fick jag det lite förklarat men jag blev inte där så länge, kände att jag inte orkade sitta där, snora massor + att jag är trött så nu är jag hemma. Funderar på att ta en pn nu medans det är tyst i huset innan pappa kommer hem, sen ska jag sitta med matten här hemma där jag kan snora i min ensamhet ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

lyllo dig ;) för mig har den nyss börjat typ ! Men jag köpte en ny plattång i dag så jag har som stillat köpbehovet en stund iallafall ;)

2010-02-11 @ 16:28:32
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha okej då var de ju lite värre ;P tråkiga och jobbigt med denna "period" är att man alltid vill ha allt just när man inga pengar har... sen när man fått pengar så finns inte behovet kvar ;)

2010-02-11 @ 21:39:04
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0