Tell me who's the one who's crying now

Har just lyssnat på Marion Raven - Break You, en låt som påminner mig så himla mycket om riksgränsen, oj så kul vi hade där! Kanske måste åka upp iår och hälsa på Sanna : )





Hur som helst, jag har tagit tag i matten ikväll, suttit och pluggat massor, har satt som mål att göra första provet på fredag, ska ju trots allt ha gjort ut boken den 26 februari så det är väl dags att lägga på ett kol, är bara 17 dagar kvar, 16 imorgon, kan bli lite stressigt ;P

Sen så gick det inte så bra för mig idag, skulle ju tvätta alla skoterkläder och det var mest för att ansiktsmasken eller vad jag ska kalla den luktade lite illa, men nu ikväll då jag pratade med mamma slog det mig att jag hade ju såklart glömt den och tvättat allt annat, bra jobbat där :P Men snart är det en ny dag med nya möjligheter så då ska jag lägga det bakom mig ;)

Nu ska jag sova så jag får göra bort träningen och sen få massage, ser verkligen fram emot det. På ett sätt hoppas jag till och med att jag har lite ont i ryggen av skoterkörningen idag men vi behövde ju inte slita nå idag eftersom allt var avlastat så jag tror inte jag kommer ha det, men jag får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0