Tävling

Hör och häpna, jag var klar 45 minuter innan Anna kom och hämtade upp mig, snacka om seg människa ;) Vi for iaf in mot stan, hämtade upp Lolloh och sen begav vi oss till Måttsund för att se backtävling. Var kul att heja på lite pite killar :) Gick ju bra för dom och allt så då var det extra kul :) Dock många som flög av skotern, men alla klarade sig så.
Sen for vi in mot stan, åt på sunes och sen for vi hem. Hade tänkt sova för 2 timmar sen då jag kom hem men det blev tydligen inte så. Men nu ska jag sova och börja tagga upp för morgondagen, blir att fara in till stan en snabbis, sen bär det av till skellefteå för att se lite hockey, kan nog bli riktigt trevligt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0