Tant-varning

Nästan direkt jag skrivit det förra inlägget så steg mamma innan för dörren :P Surrade lite med henne och där kring 2 begav dom sig och lämnade mig hemma, och eftersom pappa far direkt från Umeå dit imorgon så blir jag ensammen hela helgen :)
Då hon for fick jag nå ryck och tänkte att eftersom Anna fyller år i helgen skulle jag bjuda på middag, så jag ringde hon och Pilla, båda var sugna sen for jag och handlade lite mat. Blev fläskfile med pommes, och båda sa då att dom tyckte det var gott :)
Vi satt och surrade ett tag, Pilla for först kring halv 6, sen någon gång efter 6 for Anna också. Men då var jag lite less på att sitta hemma (eftersom jag försökt göra det för att bli frisk), så jag och Jocke gick ut på en prommis runt halva stan, tog då en timma och det var skönt även fast det var lite kallt.
Nu har jag nyss duschat igen, ser lite os, curlingen är på för tillfället, det är lite tant-varning att se curling och tycka det är intressant ;P Iofs tycker jag bara det är bra då Sverige spelar, absolut inte då någon annan gör det, då är det hiskerligt tråkigt att se :P

Aja, blir väl att sova sen någon gång, och imorgon blir det skola sen har jag ett fullt schema hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0