Småstjärnor

Att skotta fram dörren till vebodan och dörren från husen som är bredvid gick hur bra som helst, tog mellan 5 och 10 min, piece of cake! Däremot var det lite mer besvärligt att ta sig dit, jag tog bara mina snowjoggers under överdragsbyxorna för jag tänkte att snön skulle vara hård men tydligen inte, ja sjönk ner i varje steg så överdragsbyxorna som inte satt fast så bra vid fötterna åkte upp och det åkte ner snö, men bara i ena skon, andra benet verkade klara av att hålla sig nere, sen då jag skulle tillbaka kröp jag fram på snön :D

Sen har jag även hunnit surra med min moster i telefonen ett bra tag idag, och Anna har hunnit ringa och uppdatera mig lite, och jag har hunnit plugga lite.

Nu ska jag byta om till nå finare kläder, har gått omkring i understället hela dagen eftersom ja frös då jag gick upp och jag skulle ut i kylan, men nu ska jag och se då min brorsson och deras klass/skola har någon form av småstjärnorna. Tyvärr så känner jag mig helt orkeslös och vill bara sova men jag orkar samtidigt inte sitta hemma, så det ska bli trevligt att se vad dom hittar på däruppe på scenen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0