Skönt

Min framtid är nu klar, jag gjorde ett avbrott i MaD kursen eftersom jag inte behöver den för högskolan och la istället till EngB kursen som dom har lagt till att jag behöver för att ta mig in på högskolan sen fixade och trixade hon lite granna och idag var en dag då jag verkligen tyckte om syon :) Så på fredag går jag till skolan och träffar läraren, dock har jag träffat han förut då jag och Ida hade tänkt fara utomlands, men är inte så säker på att han kommer ihåg mig :P Förhoppningsvis kommer allt gå bra, och man kan ju alltid hoppas på att det inte är så mycket som ska göras under kursens gång även fast jag vet att det är förmodligen massor. Psykologin var nog mycke och den var bara hälften så stor som engelskan är så jag kommer nog ha fullt upp dom här 5 veckorna men de är det värt! : )

Ikväll blir det att plugga, men ska även göra nå jobb åt mamma, om jag inte skjuter upp jobbet till imorgon på dagen, får se :)

Kommentarer
Postat av: jossan

haha men ja! Nä empa, hänn var faktikst liite dumt :P Meeen iallafall! Blir det att söka mäklare? :D

2010-02-17 @ 14:54:58
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0