Samtal

Tänkte demonstrera lite hur förkyld jag är. Igår ringde jag hem och pappa svarade i telefonen. (J=jag, P=pappa)

P- Hallå
J- Hej, va gör ni?
P- Ser lite tv, men de är inge bra
J- Men varför ser ni då?
P- Men det är ju os
(vi små pratar lite)
J- Kan du bjuda mig på mat? Jag och Anna ska ut och äta.
P- Jaha, är det du?? Är du så förkyld?
J- (förvirrad) Vem skulle de annars va?
P- Inte vet jag..

Samtalet pågår ett tag till, men saken var iaf att min egna pappa hörde inte ens att det var jag :P 


Nu ska jag göra mig klar för sängen sen se csi som börjar 9, och sen sova :)

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, tyckte faktiskt att det var ganska kul ^^

2010-02-15 @ 21:38:52
URL: http://jossesandlund.blogg.se/
Postat av: jossan

Haha nä om inte din pappa gör det så är du nog gode förkyld^^ Tycker det var ganska roligt att han fortsatte prata med dig så pass länge innan han visste att det var du :D haha



Men krya på dig iallafall!

2010-02-16 @ 06:54:41
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0