Runda

Fick aldrig tag i Samanta, hon är kungen på att inte svara så jag är egentligen inte så förvånad, men jag fick tag i Pilla, dock så var chefen på mogården ute så det blev inte att fara dit, källbogårdens chef var på österbo så därför blev det inga av dom ställena heller, dock så var chefen på öjagården inne så där har jag varit, hon kom till och med ihåg att jag var in dit förra året :P Skulle vara toppen om jag fick där, nära och bra!

Då jag var klar så for jag iaf förbi Sanna, kändes bra efter jag varit där, hon har så mycke kloka ord i hennes hjärna som hon delar med sig av :)

Nu är jag iaf hemma, funderar på att slå igång lite musik och sätta mig med matten, men det är ju så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har många kloka ord du med sötnos!:)

2010-02-04 @ 14:52:08
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0