problem

Somnade där kring 9, tänkte de var lika bra att göra natt då eftersom jag var sjukt trött, och jag ska upp 7 imorgon så. Men inte fick man då sova länge, ca en och en halvtimma senare, 22.41 för att vara exakt slog jag upp ögonen och var pigg. Hade under den tiden hunnit få 2 sms med väldigt hög och lång signal,(har olika signaler för olika personer) men dom vaknade jag inte riktigt av, vet bara om att jag hört det i bakgrunden men jag fortsatte sova vidare, men sen 22.41, bara en kvart efter det andra smset, fick jag ett sms av Anna och det vaknade jag av. Har inget minne av att jag hört att jag fick något men tydligen så hörde jag det, och då hör det till saken att Annas signal är varken så värst hög, störade eller lång, det är en signal man normalt kan sova sig genom och det är inte den andra, så frågan är hur jag kunde göra tvärs om där :P
Men de som är irriterande med allt är ju att jag inte kan somna om nu, jag är pigg, men ja vill så gärna sova så jag kanske kan vara pigg imorgon men så verkar det inte bli. Men ska iaf lägga bort datorn nu och göra mitt bästa för att somna om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0