Planer

Blev inge matte, gjorde istället annat oviktigt tills jag började med middagen. Blev kyckling, sallad, coleslaw och nybakade scones, synd bara att min mamma inte kommer hem på utsatt tid så hon missade det och fick äta senare. Då hon aldrig kom hem så började jag fundera vad dom egentligen gör där, undra om dom har något stöd grupp för föräldrar som inte orkar fara hem till sin 20åriga dotter som fortfarande bor hemma ;) haha, kul skämt, vet ju faktiskt att det inte är så, men de var en kul tanke ;P

Sen hade jag tänkt se new moon, men det var ingen text och inte så bra kvalitet så jag orkade helt enkelt inte med den då, då tänkte jag att jag ville twilight men jag orkade inte fara till hemmakväll dock så ska jag ta den från Anna sen, det är tur jag har en bra vän som har en bra granne ;)
Hann nästan deppa ihop där ett tag..

Nu sitter jag iaf och väntar på att Anna ska sluta så ska jag möta upp henne innan vi beger oss till långnäs för lite filmtittande.

Sen har jag ju glömt berätta att vi i förrgår fick nya grannar, kan ju vara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0