Onsdag

Vaknade först kring 6 idag av att mamma kom in och frågade när jag skulle ha bilen för jag hade lämnat en lapp framme och bett hon köra in min bil i garaget då hon for, men eftersom det var -21 så var det väldigt frusen och hon ville inte börja skrapa fram den och allt så hon stoppade in hennes kupeelement i min bil, eftersom det jag haft har lagt av och börjar lukta bränt ;P, sen skulle jag själv få köra in den då jag gick upp. Sen efter ett tag kommer hon igen in och frågar vart jag har bilnyckeln, och då hör det till saken att jag hade lagt den fint och prydligt bredvid lappen så hon skulle slippa leta, tror hon var lite stressad eller nå :P Hur som helst, så då jag gick upp var bilen varm och tinad, och de var ju bra :)

Sitter och dricker te och äter ananas nu, dom passar inte så jätte bra ihop men ja var sugen på båda så det blev så ändå :) Ska snart borsta tänderna och sen bege mig till syon för att diskutera min framtid, haha ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

haha men precis! Och jävla alex jävla mupp, blir lika arg varje gång jag ser henne för hon bara förstör :P

2010-02-17 @ 11:53:51
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0