Onsdag

Haha, jag som tyckte att den här dagen skulle vara en ny dag men nya möjligheter, tji fick jag. Han där uppe eller någon annan kul person måste ha sett att jag skrev det och bestämt sig för att göra allt för att jävlas med mig.
Dagen började med att jag gick upp, tog en banan, mitt LTU tidning och satt mig vid bordet, tänkte bläddra igenom den lite innan jag for.
Kom till sidan där det står om fastighetsmäklare och det var som ett slag rakt i ansiktet. Förut behövde man ha MaC och ShA, och därför har jag gått och läst upp så ja har MaC och fixat allt så det ska vara klart till hösten, men nu har dom även tryckt dit att man måste ha EnB, och det har jag ju inte, och jag valde att inte läsa det under min tid på komvux nu eftersom jag inte gillar engelska, men nu måste jag ju. Kändes väldigt frestande att ge upp och skita i allt.
Ringde iaf och bokade en tid med syon, ska dit och höra mig för lite. Måste väl kanske be hon skriva in mig för engelskan också, fy! Är inte nöjd!

Men sen var det inte nog med att det där hände, var även -16 ute så det blir mest troligt ingen skoterkörning idag, om det nu inte skulle bli 10 grader varmare bara sådär inom 2 timmar.

Aja, for iaf och tränade och fick massage, höjdpunkten på den här dagen. Ska ta en pn nu tror jag och hoppas att min lycka har vänt då jag vaknar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0