Kvällen

Bottnarna och rummet klart, jag har tagit ut fåtöljen och skrivbordet, damsugit, skurat, tagit in sängbordet, flyttat byrån, hängt om spegeln, tagit fram byggaren i mig och damtorkat. Kommer bilder sen :D
Då jag nästan var klar med damtorkningen kom Anna och knackade på min dörr, vi har sett lets dance och mitt i allt kom även Öhman förbi, och vi har även sett Sverige göra två mål :D

Nu har jag packat, eller det är snart klart, och sen ska vi nog ta vårat pick och pack och bege oss mot Anna. Imorgon blir det en tidig morgon, göra klart tårtorna, duscha, fixa till sig, hämta upp Pilla, fara på sys, sen bege oss hem till Anna igen och fika med hennes släkt och sen blir det väl middag och sånt innan festen börjar! : )

Dags att gå nu, hejdå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0