Kvällen

Tog inte riktigt tag i matten direkt, och då jag väl tog tag i den gjorde jag det kanske inte helhjärtat, eller i början gick det bra men sen kom det en massa uttryck och formler och då blev det genast krångligt. Vissa saker hängde jag med på men vissa gick bara för långt, jag tycker verkligen att böckerna är dåliga på att ta exempel. Så imorgon ska jag till skolan så lärarn får förklara så jag förhoppningsvis förstår allt, annars kan jag glömma provet på fredag, och fara tillbaka till skolan då och försöka förstå istället :P

Sen så blir det ju även spinning imorgon, har nästa varit taggad för den ikväll :D

Men nu ska jag läsa igenom geografin sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon, godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0