Jobbsökning

Sambota kom inte till träningen, men jag kan inte säga att jag är speciellt förvånad ;) 

Efter träningen for jag iaf hem och så, hade tänkt få med mig Samanta och träna igen halv 12 men då sov jag så det blev inget och sen ringde Pilla och väckte mig halv 1. Då gjorde jag mig klar, for och hämtade upp henne sen var vi på lite jobbjakt, alltid lika kul.

På vägen hem pratade jag med Anna och hon hade inte heller ätit lunch så vi 3 drog till nodo och åt lunch sen shoppade vi lite, blev två träningsbyxor åt mig, ett par svarta och ett par rosa, men vet inte om jag ska behålla nått av dom.

Sen har jag hunnit surra lite med Linnea idag, var så länge sen vi pratade att min mobil hade till och med raderat hennes nummer, måste nog hälsa på dom nästa vecka :) Sen skulle jag behöva hälsa på andra Linnea och lilla Juni, det är mycket nu.

Sen har jag även hunnit boka massagetid till på måndag, ska bli grymt skönt! Fick ju presentkort av Anna då jag fyllde 20 så nu kände jag att det var dags :)

Men nu ska jag iaf ta med mig min hårddisk, mina ute kläder och fara till Anna. Vi ska slita ner min skoter från släpet, dumt av mig att lasta den sist jag var där men jag tänkte att det kunde vara bra om jag skulle behöva ta hem den, men nu ska pappa ha släpet och jag har bestämt mig för att lämna skotern så nu är det bara att ta ner den igen, är ingen ide att ha den hemma då jag ändå alltid kör med Anna. Men inte gör det nå, bra träning ;P Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0