It's impossible

Dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid, har prioriterat annat.

Tog iaf en pn som jag sa, tänkte att pappa skulle komma hem kring 12 halv 1 och väcka mig, då skulle det blir ca 1½ timma, vilket jag tyckte lät rimligt. Men sen vaknade jag av att Anna ringde, inte av att pappa kom, och då var klockan visst 2, ojdå tänkte jag men jag är sjuk så då får man sova :D

Gick iaf upp, pappa kom inte långt efter det, vi åt lunch, jag pluggade lite och sen begav vi oss till Harrbäcken för att äntligen få se lilla söta Juni :) Vi var där ett tag, surrade, fikade, och såg en riktigt dåligt film på sf kanalen, vi fick oss många skratt till den iaf.

Sen begav vi oss hem, gjorde inte så mycket, sen kom mamma hem. Jag pluggade lite mer, dom såg tv, jag fortsatte plugga, vi åt varma mackor, jag fortsatte plugga, dom fortsatte se tv, sen gick dom och sov och jag satt kvar med matten. Nu är jag iaf klar, blir prov imorgon, dock är jag lite nervös, tycker inte om sånna där uttryck som dom håller på med, blir väldigt tjorvigt i huvudet då man ska göra om något minst 5 gånger, men bara göra sitt bästa och hoppas på ett bra resultat då mejlet kommer. 
Hoppas även att jag inte är lika snuvig och täpp imorgon för då kommer det bli riktigt jobbigt att sitta där, då det rinner men man kan inget göra, då vill man helst inte sitta i ett rum fullt med folk :P haha, kanske måste börja använda nässpray i sånna situationer även fast jag inte tål det : P

Aja, ska sova och hoppas förkylningen är borta imorgon, eller iaf att huvudet är piggare så provet går lätt och ska hålla tummarna för att provet är lätt även fast jag starkt tvivlar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0