Glädje

Tog en dusch sen la jag mig i sängen igen, för jag frös så mycket, försökte även samla kraft för att fixa till mig men det gick väldigt segt.
Hur som helst, där kring 6 halv 7 tog jag mig själv i kragen och började sminka mig lite, sen fixade jag håret och försökte fräscha till mig även fast jag kände mig väldigt ofräsch. Hade nästan 38 i feber innan jag for, så det var inte så konstigt att jag mådde som jag gjorde.
Kom iaf fram till Ida strax innan 8 och träffade min sötnos, Sanna Marklund, som äntligen är hemma efter 1 månad i thailand, men på måndag åker hon bort i 3-4 månader igen, tror jag måste hälsa på henne om ekonomin kommer tillåta det :)
Sanna Öhman tyckte att jag borde ha legat hemma i min säng med en godispåse, för jag höll på att brinna upp i pannan ;P 
Kring 10 skjutsade jag ut dom på krogen, träffade Anna och Pilla ett tag och sen for jag och chaffade lite mer och nu ska jag sova. Det roliga är dock att febern är borta, hade inte ens 37 nu då jag kom hem och jag känner mig faktiskt piggare, men det kanske är iprenen som har kommit igång, och kramen jag fick av Anna tidigare idag (har hört att om man tar en ipren och får en kram så blir man friskare", men förhoppningsvis kommer inte febern tillbaka, det orkar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0