Fredag

Dagen började med att jag vaknade 10 men kände att det var för tidigt att gå upp då så jag somnade om, vaknade istället 12 av att Anna ringde och sen kom mamma hem och åt lunch. Låg kvar i sängen och värmen till 1 då pappa kom hem och "slet" upp mig. Vi for då till konsum, handlade, hämtat ut ett paket, for förbi Robert och Linnea för vi skulle träffa Juni men dom var inte hemma så då styrde vi färden mot långnäs för att hämta släpet. Sen kom vi hem, har just ätit lunch och nu håller han på att lasta en av skotrarna medans jag tar det lugnt.

Ska dock börja göra mig klar snart, Anna ska hämta mig då hon slutar kring 4, då ska jag följa till långnäs sen bär det av till Måttsund för skotertävling ikväll :) 

Imorgon blir det som så att vi ska nog och se hockey, inte för att jag tycker om skellefteå men vad gör man inte för sin vän som är ett troget fan, tydligen är det inte mycke, hade varit roligare om det hade varit mot lule men vi orkade inte förra helgen :P

Ska även försöka hinna se twilight med mamma i helgen, hon är inte så säker på att hon kommer tycka om den men de tror jag hon kommer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0