Fredag

Idag då väckarn ringde övervägde jag starkt att skita i den och somna om och sova bort halva dagen, men jag sa till mig själv att om det skulle vara över -20 så fick jag stanna hemma, men då var det bara 19 så jag gick upp och for till skolan, och det kändes bra efter jag varit där även fast jag fick 500 papper, fick veta att det i princip är massor att göra i den här kursen, bland annat tre muntliga uppgifter, och jag hatar muntliga saker. Bara tanken av att jag måste prata framför massa folk får mig att få panik, så nu ska jag gå och vara orolig över det i 5 veckor, sen så tyckte båda läraren och dom andra att jag var lite knäpp som ska göra allt på 5 veckor, normalt gör man den här kursen på lite längre, men då har man ju oftast andra ämnen bredvid och ett liv och eftersom jag inte har något utav det så hoppas jag det ska gå bra ;) Så på måndag börjar allvaret.
Är väl bara att ta tag i skrivuppgifterna man kan göra hemma, börja plugga mot första provet och läsa ut boken jag fick så jag kan göra bort analysen av den. Ska bli skönt då den här kursen är över, tro mig! Jag är inget fan av engelska, tur min snälla, söta vän Ida sa till mig att det var bara säga till om jag behövde hjälp med något, hon tycker typ om engelska och det var ju bra för mig :)

Men nu ska jag gå och beställa hem böckerna jag behöver till den här kursen, lär väl gå på nästan 1000:-, tur mamma skulle betala dom nu så får hon pengarna sen då dom blir sålda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0