Fin väder

Anna började ringa till mig 10 idag, men jag orkade inte svara så jag låg kvar till kvart i 11 innan jag ringde upp och då hade hon damp, var skit stressad och tyckte jag också skulle vara det, hon hade helst varit ute 9 tror jag ;P
Gjorde mig iaf klar och for dit, sen kom Pilla och vi begav oss på en skotertur, blev bland annat björnberget där Ida, Tomas, Rebbi, Chrille och Ev var, drack lite varm oboy och surrade, sen for vi vidare, träffade massa annat folk och sen for vi hem till Anna.

Nu ska jag gå och duscha, kanske man känner sig lite piggare efter duschen, för det räcker ju tydligen inte med att jag är förkyld nu, har nackspärr på det hela också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0