Fel plats

For till besiktningen och knappade in regnummret bara för att få till svar att jag var på fel ställe, tiden var tydligen bokad i boden, så jag ringde Malin och meddelade det, hon ringde dit och fick en ny tid 10 över 12 istället. Medans jag väntade på den tiden for jag till Ida, vi tog en prommis med Sky och sen var hon snäll och följde mig så jag slapp sitta själv och vänta.
Då vi satt där och väntade ringde Amanda och frågade om jag skulle följa och äta lunch, och det lät ju inte helt fel tyckte jag, så vi väntade klart, for förbi hemma hos mig, släppte av Ida och sen mötte jag upp Amanda på nodo.
Vi åt och sen började klockan närma sig 2 så jag gick till Parrelle där jag hade bokat massagetid, skönt! Men dock inte lika bra som på korpen, men ett stort plus var att hon hade en värmedyna som man låg på, hur skönt som helst!

Nu har jag nyss kommit hem, har hunnit prata med Anna och nu funderar jag på att vila lite, jag förstår inte varför jag är så trött, har säkert någon förkylning i kroppen eller något som bara inte bryter ut helt.

Ikväll blir det att först och främst lämna tillbaka Malins bil, sen måste jag nog ta tag städningen även fast jag egentligen inte orkar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0