Dålig signal

I måndags gick jag som vanligt upp på morgonen, pappa ringde som vanligt hem och allt var i sin ordning, förutom att dom hade stoppat in våra nya telefoner under helgen och då det ringde var det en melodi, och direkt den startade insåg jag att den där melodin ska inte vara kvar för det är inget jag vill vakna till halv 7 varje morgon så jag böt bort den. 

För ett tag sen ringde pappa hem, och vad tror ni inte kommer om just den där melodin jag böt bort, vet inte hur den har hittat sig tillbaka men nu måste jag då byta igen, tro mig, ingen bra melodi om man någon gång vill sova till längre än halv 7.

Aja, träning nu, hoppas inte Sambota sviker idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0